محل تبلیغات شما

سئو سایت چقدر زمان می برد - پونه مدیا

 

مشاغل محلی B2B اغلب با یک سربالایی روبرو می شوند. شما در صنعت خود با مارک های منطقه ای و شاید حتی جهانی رقابت می کنید و سعی می کنید بدون محدود کردن دسترسی ، از فرصت های محلی تجاری استفاده کنید.

 

به جای اینکه به مدیریت اعتبار آنلاین به چگونه صفحه اول گوگل باشیم عنوان نبردی مداوم بین بزرگتر و کوچک ماندن نگاه کنید ، از این سه نکته برای مدیریت شهرت آنلاین خود با اطمینان استفاده کنید.

 

1. به همان اندازه که می توانید به طور منظم به روز کنید ، اطلاعات آنلاین در دسترس داشته باشید

مشتریانی که درباره خرید بعدی خود تحقیق می کنند ، هرچه بیشتر اطلاعات می خواهند ، بنابراین هرچه کسب و کار شما بزرگتر باشد ، نیاز به آنلاین بودن بیشتر است. اما آیا می دانید چه چیزی از کمبود اطلاعات در وب سایت شما بدتر است؟ تن از اطلاعات خارج از تاریخ.

 

با انتخاب فقط اطلاعاتی که می خواهید به روز کنید ، مشتریان می توانند شما را انتخاب کنند و آنچه را که می خواهند از شما آسان کنند.

 

فقط به روزرسانی وب سایت خود را متوقف نکنید. از فرصت استفاده کنید و از سیستم عامل های رسانه اجتماعی خود برای برجسته سازی اطلاعات به روز شده نیز استفاده کنید.

 

2. جزئیات خاص مکان باید سازگار با موبایل باشد

آیا می دانید 79 درصد صاحبان گوشی های هوشمند از تلفن های هوشمند خود برای تحقیق در مورد خریدهای احتمالی استفاده می کنند؟ این که آیا آنها در حال انجام تحقیقات مربوط به محصول یا صنعت هستند ، بیش از 142 میلیون نفر در ایالات متحده هستند که می توانند به دنبال ارتباط با محصول یا خدمات شما باشند.

 

همچنین باید 73 درصد از زمان بهینه سازی موتور جستجوی محلی خود را در نظر داشته باشید ، آن دسته از کاربران به دنبال اطلاعات مکان شما هستند. مشتریانی که مشتاقانه منتظر همکاری با مشاغل شما یا خرید هستند ، دسترسی آسان و مکرر به اطلاعات شرکت شما را می خواهند.

 

اگر یافتن آن دشوار باشد ، آنها به سادگی حرکت خواهند کرد.

 

با فعال کردن قابلیت "کلیک برای تماس" در اکثر تلفن های هوشمند ، به آنها کمک کنید تا با قرار دادن برجسته آدرس و شماره تلفن محل کار خود در متن ساده مناسب تلفن همراه ، شما را پیدا کنند. به دلیل طراحی بد ، اطلاعات خود را در یک فایل تصویری یا رسانه های فلش پنهان کرده اید ، تجارت را از دست ندهید.

 

3. از نظرات بد به عنوان نقطه شروع استفاده کنید تا در وهله اول آنچه را که مشتریان می خواستند به مشتریان ارائه دهید

دلیل اینکه شما در انجام کاری مهارت دارید این است که از جزئیات کوچک صرف نظر نمی کنید. مدیریت اعتبار آنلاین باید از همان فرمول پیروی کند. این فقط مقابله با نظرات منفی در وب سایت هایی مانند Google Places برای کسب و کار با موضع دفاعی نیست - بلکه در وهله اول تشویق این بررسی ها برای اتفاق افتادن و مثبت ساختن از منفی است.

 

آیا نقدی منفی دریافت کرده اید؟ تمام توان خود را برای پیگیری این بازبینی و ارائه انگیزه برای بازگشت به آنها انجام دهید.

 

آیا اصلاً برای گرفتن نظر تلاش می کنید؟ یک روش عالی برای خنثی کردن نظرات منفی بصورت آنلاین دفن آنها با نظرات مثبت است. می توانید پیوندهایی را به صفحه Google Places for Business خود ارسال کنید و در پایین خبرنامه ایمیل یا اعلان ایمیل وبلاگ خود درخواست رتبه بندی کنید.

 

به جای ترس از مدیریت اعتبار آنلاین ، آن را در آغوش بگیرید. سئو چیست این به سادگی توسعه خدمات مشتری است که شما شخصاً و از طریق خدمات خود ارائه می دهید.

 

هنگامی که صحبت از مدیریت اعتبار آنلاین می شود ، تجارت شما با چه چیزی بیشتر مبارزه می کند؟


ارتباط با مشتری

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین جستجو ها

تبلیغات متنی
کتابخانه عمومی دکتر باستانی پاریزی دانلود آهنگ جدید افکار من خرید اینترنتی بلایک اینجا همه چی هست متن نوشته - سایت تفریحی سرگرمی iranarc12 اشپزی فیلتر استخر